Pozycjonowanie stron www Łodź to działania, na których skupiamy się intensywnie od ponad 10 lat. Wykonujemy w ramach SEO szereg czynności, mających na celu uzyskanie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych (np. Google czy Bing). U nas pozycjonowanie to także działania uzupełniające mające na celu wyświetlenie wizytówki Google Moja Firma na najwyższych pozycjach. Z sukcesem pozycjonujemy strony naszych klientów w wielu branżach, dlatego jeśli chcesz aby i Twoja strona cieszyła się popularnością wśród użytkowników i potencjalnych Klientów – jesteś we właściwym miejscu.

Nasze sukcesy w pozycjonowaniu?

Aktualnie witryna https://italooptica.pl zajmuje wysokie pozycję na fraze2 pozycję na frazy

  • 2 miejsce na frazę – optyk łódź
  • 1 miejsce na frazę – okulary do komputera Łódź
  • 1 miejsce na frazę – okulary do pracy biurowej Łódź
  • 1  miejse na frazę – okulary progresywne Łódź
  • 1 miejsce na frazę – okulary z antyrefleksem Łódź

Aktualnie witryna https://korobowicz.pl/ zajmuje wysokie pozycję na frazy

  • 2 miejsce na frazę – dobry notariusz Warszawa
  • 2 pozycja na frazę – kancelaria notarialna Warszawa

Aktualnie witryna https://wenecjusz.pl/ zajmuje wysokie pozycję na frazy

  • 1 miejsce na frazę kluczową – kurs rysunku gdańsk
  • 1 miejsce na frazę – lekcje rysunku Gdańsk
  • 1 pozycja na frazę – nauka rysunku Gdańsk

Case study robotyziemne-urbanek.pl - nr 1 na frazę "roboty ziemne łódź"

Firma Roboty Ziemne Urbanek mieści się w Zgierzu obok Łodzi. Zajmuje się różnego rodzaju pracami ziemnymi na terenie Łodzi i woj. łódzkiego.

Aktualnie witryna robotyziemne-urbanek.pl zajmuje 1 pozycję na frazy:

  • koparka Łódź
  • usługi koparką Łódź
  • wynajem koparki Łódź
  • roboty ziemne Łódź

Case study ediart.net.pl - nr 1 w Krakowie i Reszowie

Aktualnie witryna ediart.net.pl zajmuje 1 pozycję na frazy:

  • kamieniarstwo budowlane Rzeszów
  • kominki z kamienia Rzeszów
  • kuchnie z kamienia Rzeszów
  • łazienki z kamienia Kraków
  • renowacja kamienia Kraków

Case study Goniec.waw.pl - z ostatniej pozycji na pierwszą

Aktualnie witryna https://goniec.waw.pl/ zajmuje 1 pozycję na frazy:

  • kurier Warszawa
  • szybki kurier Warszawa
  • kurier miejski warszawa
  • kurier lokalny warszawa
  • warszawa kurier
  • szybki kurier warszawa

Wykonaliśmy nową stronę internetową dla Spółki Goniec – firmy kurierskiej z Warszawy oferującej usługi kurierskie w modelu „Same Day” – nadanie i dostawa tego samego dnia. Przez pół roku udało nam się skutecznie wypozycjonować witrynę goniec.waw.pl. Z ostatniej pozycji na liście strona awansowała na pozycję lidera pokonując wszystkie głównie konkurencyjne witryny.

źródło: raport RankingCoach.com – wrzesień 2020 r. 

Co wpływa na pozycję danej strony w Google?

Na pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania wpływ ma ponad 200 czynników rankingowych. Algorytm jest objęty ścisłą tajemnicą strzeżoną przez Google. Specjaliści od SEO cały czas starają się odgadnąć algorytm, a w szczególności poznać wagę poszczególnych czynników.  Dodatkowo zmienia się  on w czasie – jest udoskonalany, tak aby dostarczać użytkownikom jak najlepsze treści oraz wyeliminować strony, które do swojej widoczności  wykorzystują nieuczciwe lub niedozwolone praktyki.

Dlaczego nasze strony dobrze się pozycjonują?

Zawsze optymalziację strony dopasowujemy nie tylko do robotów Googla, ale przede wszystkim pod kątem klienta.  Nawet najwyższa pozycja w wyszukiwarce nie będzie przekładała się na wzrost wyników, jeśli strona będzie nieprzyjazna dla użytkowników. Pamiętajmy, że SEO to przede wszystkim szczegółowa analiza strony, w której nie można zapomnieć o optymalizacji kodu (struktury wewnętrznej), optymalizacji treści (dobór fraz kluczowych, uzupełnienie meta danych), odpowiedni link building (promowanie strony w serwisach zewnętrznych – dopasowanych tematycznie), profesjonalny Content Marketing (unikalnych i merytorycznych materiałów o firmie, marce czy poszukiwanych pytań użytkowników). 

Zoptymalizowane treści

nasze strony zawierają aktualne i wartościowe treści, bogate w słowa kluczowe i ich pochodne, które są poprawne językowo i stylistycznie. Pełnią też rolę poradnika, rolę edukacyjną oraz doradczą. Tworzone przez nas treści nie są duplikowane.

Czytelny projekt graficzny

tworzymy wyjątkowy, estetyczny, biorący pod uwagę wygodę użytkowników projekt. Nasze strony są przejrzyste, przyjemne dla oka, posiadają uporządkowane struktury. Bogate są w liczne wypunktowania, listy numerowe, pogrubienia, oraz wyróżnienia.

Linkowanie zewnętrzne

czyli zdobywanie linków z innych stron, które prowadzą do Twojej strony. Zawsze budujmy mocny profil linków, linkujemy do wartościowych źródeł, powiązanych tematycznie.

Słowa kluczowe w tekście

Frazy kluczowe umieszczamy w najbardziej strategicznych miejscach w tekście. Tworzymy odpowiednie meta tytuły, meta opisy, nagłówki ( H1, H2, H3).

Responsywność

gotowość pod urządzenia mobilne i dotykowe, bardzo dobrze wpsiuje się w świat pozycjonowania.

Niezwykła prędkość ładowania strony

czynnik ten ma dla Google duże znaczenie na wynik wyszukiwania.
Przyspieszenie Twojej strony przyczyni się nie tylko do większego komfortu użytkownika i wyższych pozycji strony w wyszukiwarce, ale również zwiększenia konwersji.

Certyfikat SSL

strony korzystające z certyfikatu SSL są lepiej traktowane przez Google i są bardziej wartościowe.

Jak pozycjonujemy?

Przede wszystkim do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, ustalając dla każdego odrębny budżet. Każda witryna www to odmienne spojrzenie na SEO, zupełnie inna historia do której zawsze wybieramy i dopasowujemy najbardziej skuteczne działania. Cyklicznie przeprowadzamy prace związane z witryną.  Są to zarówno prace związane z samą stroną internetową (Onsite), a także te prowadzone poza nią (Offsite). 

  • Przeprowadzamy szczegółowy wywiad
  • Dobieramy najbardziej skuteczną strategie SEO dla witryny
  • Dokonujemy optymalizację techniczną strony (np. eliminacja błędnego kodu)
  • Poprawiamy czytelność strony, tak aby podane treści były jak najbardziej przejrzyste
  • Pozyskujemy  wartościowe odnośniki do pozycjonowanej witryny – tzw. Link Building. Odpowiednio stworzone linki oraz ich źródła zapewniają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania
  • Wykonujemy audyt strony, wszystkie konieczne zmiany, czy to graficzne, techniczne, czy tekstowe
  • Odpowiednio rozkładamy frazy kluczowe na podstrony serwisu
  • Opracowujemy bardzo użyteczne, wartościowe treści na stronie, dające odpowiedź na pytanie użytkownika
  • Tworzymy meta tytuły i meta opisy widoczne w wyszukiwarce 
  • Stosujemy zasady UX (user experience), tak aby użytkownicy szybko i bez problemu odnaleźli poszukiwanie kwestie.

 

Czynniki wpływające na pozycjonownie

Spośród czynników mających wpływ na pozycję strony w Google możemy wyróżnić te o charakterze technicznym, związane z zawartością strony, czynniki zewnętrze, a także związane z interakcję użytkownika.

Poniżej przedstawiamy wybrane przykładowe czynniki rankingowe brane pod uwagę przez wyszukiwarki.

Czynniki techniczne

  • wiek domeny i jej końcówka 
  • słowa kluczowe w nagłówkach H1
  • prędkość ładowania strony
  • certyfikat SSL

Czynniki związane z zawartością

  • częstotliwość aktualizacji treśći
  • oryginalność tekstów, długość tekstów
  • liczba podstron
  • obecność danych kontaktowych na stronie

Czynniki zewnętrzne

  • liczba linków z innych stron
  • jakość linków przychodzących z innych stron
  • odwołania z serwisów społecznościowych
  • wiek domen odsyłających

Czynniki związane z interakcją użytkownika

  • współczynnik wejść (CTR) w stosunku do wyświetleń
  • liczba odwiedzin bezpośrednich
  • ilość czasu jaką użytkownicy spędzają na witrynie 
  • powtarzalność odwiedzin, czyli jak często użytkownicy wracją na daną stronę

Dlaczego warto się pozycjonować

Duża przestrzeń reklamowa

Wyniki Google składają się z wyszukań naturalnych, czyli organicznych oraz płatnych. Widać to najlepiej na pierwszej stronie wyszukiwarki. Pamiętajmy, że z internetu wpisując zapytania – frazy kluczowe. Użytkownicy oglądają maksymalnie dwie strony w wyszukiwarce, dlatego nam, jako marce, powinno zależeć właśnie na tych pozycjach (wtedy właśnie mamy szansę pojawić się zawsze wtedy, kiedy jesteśmy poszukiwani).

Maksymalna widoczność

Użytkownicy szukają informacji na różne sposoby – za pomocą laptopa, opinii na forach czy coraz częściej telefonu. W porównaniu do reklamy tradycyjnej, nasza firma w Google może pokazać się dokładnie tam, gdzie jest potrzebna.

Lokalna promocja firmy

Aż 78% użytkowników poszukujących lokalnych usług dokonało zakupu w późniejszym czasie. Dlatego pozycjonowanie pod lokalne frazy, np. sala weselna w Zgierzu, to dobre rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorców. Poza tym ostatnie algorytmy Googla kładą nacisk na lokalne SEO.

Google polubi naszą stronę

Dobrze zrobiony audyt serwisu to podstawa przy tworzeniu stron internetowych i rozpoczęciu swojej przygody z SEO. Poprzez dobrą optymalizację strony internetowej i wypromowanie jej na pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania dajemy użytkownikowi coś czego szuka, czyli odpowiedź na jego potrzeby właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje.

Długotrwałe wyniki

Działań SEO nie widać z dnia na dzień. Profesjonalne pozycjonowanie wymaga czasu, by uzyskać bardzo dobre wyniki, ale za to utrzymają się przez bardzo długi czas. Raz zainwestowane środki procentują więc nie tylko obecnie, ale i w przyszłości.

Duże zaufanie - niski koszt

W porównaniu do innych typów marketingu, reklama w Google jest bardziej wiarygodna i generuje niskie koszty, a jednocześnie trafia do odbiorców już zainteresowanych naszą działalnością, więc skracamy drogę dotarcia do użytkownika.

Czy pozycjonowanie to zawsze najlpsze rozwiązanie?

Nie dla każdego pozycjonowanie to strzał w 10. Są projekty, branże, gdzie konkurencja inwestuje w inne działania niż SEO. Przykładem może być branża gastronomiczna, a dokładnie firmy cateringowe, oferujące między innymi diety pudełkowe, które swoją widoczność w sieci budują poprzez działanie Kampanii Google Ads. Po zbadaniu i weryfikacji Twojej konkretnej witryny, może również okazać się ze kampania Google Ads jest dedykowana dla Twojego  biznesu. Pozwala ona w szybki sposób trafić do sprecyzowanej grupy klientów, trzeba wiedzeć jednak jak ją prawidłowo stworzyć i nakierwać. Nasi eksperci chętnie doradzą i podpowiedzą w jakie działania warto inwestować, aby być widocznym w sieci, oraz jak stworzyć najbardziej skuteczną kampanię Google Ads dla Twojej firmy.

Cennik pozycjonowania w Agave

Podstawowy

300 miesięcznie
  •  

Standard

300 - 1600 miesięcznie
  •  
Popularny

Premium

> 1600 miesięcznie
  •